Z Renaultu se stal tým Alpine. V úterý odpoledne tým představil vůz pro letošní rok. Jeho zbarvení „hrdě reprezentuje barvy francouzské a britské vlajky, stejně jako proslulé a historické závodní barvy Alpine – modrá, bílá a červená.“
A&A se zatím moc nedaří. Řeč je samozřejmě o Alpine a Alonsovi. Tým získal zatím tři body, Alonso jeden a to se štěstím díky penalizaci Räikkönena.
Retro frčí a automobilky si to moc dobře uvědomují. Celá řada výrobců už našla inspiraci ve své košaté historii. Jak by podobný krok vypadal v podání Škody?
Španělský závodník nebyl spokojen se svým výkonem v Imole. V Portugalsku by již měl být konkurenceschopnější.
Model Roomster vyráběla Škoda v jediné generaci v letech 2006 a 2015. Zákazníci na něm oceňovali hlavně praktický a variabilní interiér.
Kolizi jsme kvůli technickým problémům neviděli (jen vůz Péreze s poškozenou pneumatikou). F1 dnes uveřejnila záběry na sociálních sítích a webu.
Esteban Ocon a Sergio Pérez museli po prvním tréninku před sportovní komisaře. Ti měli ale poměrně snadnou práci.
Jarno Trulli byl jedním z prvních týmových kolegů Fernanda Alonsa. Oba se potkali u Renaultu ještě předtím, než Alonso získal oba tituly.
Fernando Alonso v Bahrajnu závod nedokončil. Do brzdového potrubí se mu dostal plastový sáček a kvůli přehřátí musel odstoupit. Španěl věří, že v Imole to bude lepší.
Tým Alpine nechce dovolit, aby případná rivalita Fernanda Alonsa s Estebanem Oconem přerostla vedení stáje přes hlavu.
Výkonný ředitel Alpine Marcin Budkowski je zvědavý, jak to bude dál v rozložení sil ve středu pole ale také s Mercedesem. Podle něj by mohl své problémy rychle vyřešit.