Auto Motor und Sport se opět vrací k nehodě Fernanda Alonsa při druhých sezónních testech, které proběhly v únoru v Barceloně.
Oficiální příčinou nehody měl být silný nárazový vítr. Alonso to ale v Malajsii odmítl s tím, že by vítr takový vliv na chování vozu neměl. Naopak přišel s informací, že před nehodou měl pocit těžkého řízení. McLaren proto přidal do vozu Alonsa nový senzor. Inženýři, které Auto Motor und Sport oslovil, se ale shodli, že něco podobného je vlastně zbytečné. Pokud by měl Alonso skutečně problém s řízením, senzory ve voze by to zaznamenaly.
Vypadá to spíše, jako kdyby Alonso vůbec nezatáčel směrem od zdi. To by mohlo mít dvě možná vysvětlení: do zdi naboural úmyslně (což není reálné) nebo měl nějaký zdravotní problém. To druhé by mu mohlo připadat skutečně jako těžší řízení, ale jednalo by se jen o pocit.
Novou informací je spekulace, že Alonso dostal zřejmě omylem sedativa hned dvakrát. To by mohlo vysvětlit i dočasnou ztrátu paměti.
Foto: McLaren