Alonso opustil nemocnici, MGU-K si opravuje McLaren sám (aktualizace)

Asi největší pozornost se před posledními testy, které začínají už zítra, zaměřuje na McLaren.
Alonso opustil nemocnici, MGU-K si opravuje McLaren sám (aktualizace)

Podle oficiálních informací byl Alonso nezraněn a nic mu není. Hovořilo se pouze o tom, že vstřebává účinky sedativ, které dostal po nedělní havárii. Jenomže z jedné noci na pozorování, která by asi nikoho moc nepřekvapila, jsou už noci tři.

Tomu se diví nejen veřejnost ale také bývalý lékař FIA Gary Hartstein, který komentoval stav Schumachera, Bianchiho a je to člověk, který pro ostrá slova nejde daleko. Podle Hartsteina není normální, aby nezraněný a zdravý jezdec byl tak dlouho v nemocnici a McLaren nám prý neříká celou pravdu. Hartstein to uvedl na svém Twitteru.

Problémy s těsněním

McLaren v druhých testech odstavilo ze hry těsnění MGU-K (motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie). Podle Autosportu nebude oprava úplně jednoduchá. Poté, co došlo ve čtvrtek k problémům a Button odjel jen pár kol, Honda narychlo těsnění přepracovala ve své základně v Milton Keynes. Problém se ale opakoval.

Pro tyto testy McLaren sám na základě svých zkušeností z KERSem vytvořil dočasné řešení, aby dal Hondě více času na nalezení finálního řešení. Vloni prý měli stejné problémy s těsněním také ostatní, takže se nejedná o nějakou neschopnost či fatální chybu Hondy. 

Otázkou zůstává, kdo bude v testech jezdit. Účast Alonsa je velice nepravděpodobná. McLaren tak s největší pravděpodobností nasadí Kevina Magnussena. 

Foto: Honda

Aktualizace (14:40): Fernando Alonso dnes opustil nemocnici

 

Další článek: Wolff prodal další akcie Williamsu, stále je ale akcionářem

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)