Ferrari je v posledních sezonách známé tím, že má větší spotřebu. Nejvíce znát to bylo při loňské Velké ceně Španělska, kdy navíc kvůli chybě musel Felipe Massa ke konci pustit několik pozic a zastavil jen pár desítek metrů za cílovou čarou, kde mu zhasl motor.
Pro letošní sezonu vejde v platnost opětovný zákaz tankování. Čím větší spotřeba, tím více paliva musí pilot na startu závodu mít a tím bude těžší. To bude mít vliv na celkovou stabilitu auta, opotřebení pneumatik, a tím pádem i celkovou rychlost.
"Spotřeba paliva bude hrát klíčovou roli, ale já vím, že tým na této záležitosti ve spojení s Shellem usilovně pracuje," řekl Alonso na oficiálních stránkách Ferrari. "Nijak mě to neznepokojuje."
O to důležitější budou sobotní výsledky v kvalifikaci.
"Doba zastávky v boxech se srovná s ohledem na to, že se budou měnit jen pneumatiky. Dobrý výsledek v kvalifikaci tak bude fundamentální. Kvalifikace bude důležitější než závod samotný," je přesvědčen Alonso.