Alonsa už unavuje hláška o GP2 engine. Novináře označil za klauna

Některé hlášky z týmových rádií nebo od komentátorů zlidoví a používají se ještě mnoho let po jejich vyřčení. Fernando Alonso sám stál u zrodu několika z nich. Minimálně jedna mu ale už trochu vadí.
Alonsa už unavuje hláška o GP2 engine. Novináře označil za klauna

McLaren se v roce 2015 vrátil ke spolupráci s Hondou. Legendární partnerství ale tehdy k úspěchu nevedlo. Fernandu Alonsovi to samozřejmě pořádně vadilo a špatný výkon i spolehlivost japonské pohonné jednotky komentoval. Slavnou se stala jeho slova o „motoru GP2“, která pronesl na tom nejméně vhodném místě – přímo na domácí půdě Hondy.

O víkendu Alonso na svém účtu na Twitteru uveřejnil video z Monaka 2006, kdy jezdil za Renault. Nezapomněl k tomu připsat hashtag #V8 v narážce na tehdejší osmiválce.

Na Alonsův příspěvek reagoval novinář na volné noze Matthew Somerfield, který spolupracuje s Motorsport.com jako technický analytik. K Alonsově tweetu napsal „GP2 engine, GP2 engine“.

Alonsa už připomínání jeho čtyři roky starých slov zjevně unavuje. Na tweet reagoval: „Twitterový klaun dne. Čas od času se snažíte mít svůj malý okamžik slávy, i když jste úplně mimo kontext, jako nyní. Smutné pro vás. Užívejte si života, příteli, je úžasný.“

Alonsa následně někteří fanoušci podpořili. Jeden z nich napsal španělsky, aby s podobnými lidmi neztrácel čas. Alonso fanouška uklidnil, že neztrácí. „No, když už jsem na svém profilu, preferuji více lidi, jako jste vy nebo já, normální a vášnivé, než tyhle ‚cool‛ lidi. Pro ně existuje mnoho jiných profilů, které lze sledovat a komentovat. Tady máme rádi závodění!“

Jméno Alonso nesmíme před Hondou ani vyslovit, říká Helmut Marko

Jméno Alonso nesmíme před Hondou ani vyslovit, říká Helmut Marko

Somerfield později uvedl, že Renault používal motor, který postavil ve spolupráci s Mecachrome, což je společnost, která dodávala také GP2. Kromě toho Somerfield v narážce na V8 poznamenal, že F1 je inkubátorem technologického vývoje v automobilovém průmyslu, takže bychom neměli lpět na archaických nástrojích.

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Mick Schumacher nebude během příští sezóny testovat Alfu Romeo

12:23 | Red Bull prodloužil spolupráci se společností ExxonMobil jako dodavatelem paliv, maziv a technologickým partnerem.
22. ledna | Formule 1 potvrdila, že Drive to Survive bude na Netflixu 28. února.
22. ledna | Racing Point představí svůj vůz 17. února.
22. ledna | Vypadá to, že by nová série Drive To Survive mohla mít na Netflixu premiéru 1. března.