Technický ředitel Ferrari James Allison se raduje z nástrojů, které má v Maranellu k dispozici pro vývoj letošního a budoucích vozů.
Téměř celý loňský rok se muselo Ferrari obejít bez vlastního aerodynamického tunelu, důvodem byla rozsáhlá modernizace. Ta skončila loni na podzim a Allison je s ní spokojený.
"Ferrari udělalo titánskou investici do aerodynamického tunelu a my máme to štěstí, že teď sklízíme ovoce tohoto vylepšení," uvedl pro Autosport. "Bude to fungovat extrémně dobře v příštích letech. Takže jsem s tím velmi spokojený."
"Mám to štěstí, že jsem přišel k Ferrari v době, kdy dědím obrovské množství práce z budování základů, kterou odvedl Pat (Fry) v minulých několika letech."
"Budoval nástroje a infrastrukturu u Ferrari, aby z něj udělal tým, který může bojovat na samém čele startovního roštu."
A pro Ferrari nemůže být cílem nic jiného než vítězství v šampionátu. Prezident automobilky Luca di Montezemolo dal jasně najevo, že už ho druhá místa nebaví. Tým je proto pod rostoucím tlakem.
"Hodně jsme vylepšili mnoho našich nástrojů a vybavení, abychom měli všechno co nejlepší. Víme, že to bude těžká výzva, ale těžké to bude pro všechny," komentoval šéf stáje Stefano Domenicali.
"Můj styl znáte, moc nemluvím a řeším fakta. Ale nastal čas ukázat, co naši lidé umí."