„Já jsem nenavrhl jediný díl na tomto voze,“ říká Allison pro Autosport. „Je tu spousta talentovaných lidí, kteří to dělají. Když jsem do toho nějak zasáhl, tak rozhodnutím, kterým dílům stojí za to věnovat více úsilí.“
Allison se prý snaží soustředit nikoliv na věci, které mají být hotové příští týden, ale na práci v dlouhodobějším horizontu.
„Je těžké dělat něco v horizontu dvou, třech měsíců. Musíte vytvořit program v průběhu měsíců a let, nikoliv několika týdnů.“
„Takové změny se nedělají lehce a snadno. Ale děláte je s ohledem na dlouhodobé výhledy, abychom se ujistili, že máme tým lidí, o němž víme, že dokáže stavět pro budoucnost a dělat nás silnějšími každým měsícem.“
„Z těchto změn budeme těžit v následujících měsících a letech, spíše než že bychom zaznamenali rozdíl přes noc.“
Práce na aerodynamice začaly podle Allisona na začátku roku 2014. Obecně se předpokládá, že za zlepšením Ferrari je především motor. Podle Allisona se na letošní pohonné jednotce začalo pracovat ale spíše pozdě – plnohodnotně až v květnu 2014.
Foto: Getty Images