Chilton věří, že u Marussie zůstává, Merhi musí přesvědčit

Monza by měla být u novějších týmů poněkud klidnější než Spa.
 Chilton věří, že u Marussie zůstává, Merhi musí přesvědčit

Kamuj Kobajaši se vrací do kokpitu Caterhamu. Ten sice chtěl nasadit znovu Andrého Lotterera, ale nepodařilo se mu ho přesvědčit. Roberto Merhi mezitím čeká na superlicenci. Uvidíme ho však v pátek v prvním tréninku, který vnímá jako velmi důležitý.

„V tuto chvíli to vypadá, že mě nechají odjet první trénink, pak se uvidí pro budoucnost. Pokud půjde vše dobře, tak myslím, že to nebude problém, ale pokud se to pokazí, tak to asi problém bude“, říká Merhi o svých šancích na závodní sedačku. 

Týmy mají omezený počet sad pneumatik. Pro první trénink dostávají extra sadu, ale smí ji použít jen prvních třicet minut. Merhi to vnímá jako problém.

„Zítra to bude těžké. Musíte ukázat, že jste opravdu dobrý jezdec, ale musíte také získat důvěru v autě a máte na to jen hodinu a půl. Máš dvě sady nových pneumatik, první se použije hned a další o půl hodiny později. Nemůžete jet dlouhou dobu a pak (na nové směsi) poslední minutu. To by bylo lepší.“

Merhi zatím neví, zda nastoupí v další velké ceně. „Singapur je docela těžké místo, hodně zatáček a v noci,“ dodává Merhi. Ten zároveň vylučuje, že by si za závodní sedačku platil. Prý za sebou žádné sponzory nemá.

V Marussii měl zase ve Spa nastoupit Alexander Rossi, nakonec se ale do vozu už ve druhém tréninku vrátil Max Chilton. Ten věří, že to tak zůstane. „Určitě nastoupím v každém závodě, i když první tréninky jsou otevřené, je to rozhodnutí týmu.“

Další článek: Force India své jezdecké složení zřejmě nezmění

14. srpna | Třicet jedna let od úmrtí Enza Ferrariho: Životní příběh a odkaz nerudného génia z Maranella | odkaz odkaz prostřednictvím @infocz_web
12. srpna | Týmy formule 1 musí během léta na dva týdny uzavřít továrny. Většina týmů si zřejmě vybírá přestávku ode dneška.