Charlie Whiting (1952) je ředitel závodu formule 1.
Ředitel závodu Michael Masi nesouhlasí s hlasy, podle kterých byli stewardi při GP Velké Británie na závodníky hodnější. Žádné příkazy komisaři nedostali.
Formule 1 přišla jen pár hodin před startem sezóny o svého dirigenta. V Melbourne zemřel Charlie Whiting.
Jen pár hodin před startem nové sezóny přišla neuvěřitelná zpráva. Zemřel ředitel závodu Charlie Whiting.
Hülkenberg měl v úvodu závodu nehodu, po které jeho vůz skončil v hodně nepřirozené poloze.
Letošní monoposty formule 2 mají občas problém se odpíchnout ze startovního roštu. V prvním závodě v Abú Dhabí tomu nebylo jinak. Tentokrát se to neobešlo bez nehody.
Sebastian Vettel v průběhu kvalifikace na GP Brazílie zničil váhu. Dozvěděli jsme se tak, kolik váha stojí.
Podle Charlieho Whitinga byla srážka mezi Oconem a Verstappenem neakceptovatelná.
Formule 1 řeší problémy s nedodržováním limitů tratě v některých zatáčkách. FIA to vadí samozřejmě především tam, kde může jezdec vyjetím z tratě získat výhodu. Adrian Newey nabízí zajímavé řešení.
Pravidla okolo červených vlajek se o víkendu v Austinu stala terčem kritiky některých jezdců poté, co Sebastian Vettel dostal penalizaci.
Charles Leclerc bude chtít na briefingu jezdců řešit Magnussenův manévr z Japonska, po kterém oba kolidovali.
Může jezdec učinit při obraně pozice dva pohyby stejným směrem? FIA vyjasnila pravidla.
Charlie Whiting hájí rozhodnutí sportovních komisařů u obou kolizí mezi Verstappenem a jezdci Ferrari.
Ředitel závodů formule 1 Charlie Whiting se vyjádřil k myšlence nasazení třetích vozů. Startérovi velkých cen se tato myšlenka líbí, její realizaci však považuje za krajně nepravděpodobnou.
Charlie Whiting nechce měnit pravidla ohledně modrých vlajek. Valtteri Bottas si stěžoval, že se nedokáže k předjížděnému vozu přiblížit na rozdíl menší než 1,2 sekundy. Podle Whitinga to není problém FIA.
Ředitel závodů formule 1 Charlie Whiting se domnívá, že se Romain Grosjean ve Velké ceně Singapuru dopustil "jednoho z nejhorších případů" ignorování modrých vlajek.
Max Verstappen se stále nesmířil s penalizací, která ho v GP Itálie připravila o stupně vítězů.
Toto Wolff popřel, že by Mercedes v Monze provedl falešný pit stop.
FIA v letošní sezóně prodloužila na některých okruzích DRS zóny. Někde dokonce přidala třetí. Změny chystá i pro další závody.
Zachránila svatozář první život? Na svatozáři Charlese Leclerca byl patrný otisk pneumatik z vozu Fernanda Alonsa.
Na některých okruzích jsme letos viděli tři DRS zóny. Pro závod ve Spa přišli s nápadem umístění třetí DRS zóny samotní jezdci. Charlie Whiting je ale proti.
Valtteri Bottas měl ke konci závodu dva kontakty. Nejdříve se Sebastianem Vettelem a později s Danielem Ricciardem. Za ten druhý dostal penalizaci 10 sekund.
FIA v Silverstonu poprvé nastavila DRS tak, že jezdci mohli projet s otevřeným DRS i první dvě zatáčky. Kromě výletů mimo trať došlo v neděli k nehodě Marcuse Ericssona.
Silverstone je dalším okruhem, na kterém budou mít jezdci k dispozici tři DRS zóny. Umístění třetí DRS je přitom velmi zajímavé.
Když se sportovní komisaři rozhodují, zda a jak vysokou udělí penalizaci, neberou oficiálně v potaz následky incidentu. FIA připouští, že by to mohla změnit.
Sebastian Vettel dostal za kolizi s Bottasem poměrně častý trest 5 sekund, který si odpykal při zastávce v boxech. Bylo to dostačující?
Sebastian Vettel si po Španělsku stěžoval, že virtuální safety car lze vhodným stylem jízdy zneužit.
Romain Grosjean v tréninku přejel sviště, který mu vběhl na rovince přímo před auto. Svišť byl přitom vidět na záběrech kamer už před začátkem tréninku.
Velká cena Kanady 2018 měla 68 kol. Poslední dvě kola a vše, co se v nich stalo, byla z historie F1 vymazána. Modelka Winnie Harlowová totiž mávala se šachovnicovým praporem o kolo dříve, než měla.
V Maďarsku byl před dvěma lety položen nový povrch. Teprve nyní se tam ale jel první závod na mokru a byl to slušný masakr.
FIA zvažuje, že zruší desítky let trvající tradici briefingů s jezdci.
FIA začala prověřovat baterie Ferrari na základě informací od dvou bývalých inženýrů Ferrari, kteří dnes pracují pro Mercedes.
Od Baku po Monako se řešila aféra okolo baterie Ferrari. Existovalo podezření, že Ferrari využívá více energie, než dovolují pravidla. Vozy by tím získaly až 20 koní k dobru.
Jean Todt se zlobí na Mercedes kvůli jeho podezřívání Ferrari.
Jezdec, který je předjížděn o kolo, musí rychlejšího jezdce pustit a to co nejdříve. K tomu slouží signalizace modrými vlajkami. Mohla by je F1 v budoucnu zrušit?
Sebastian Vettel zajel během virtuálního safety caru do boxů. Jeho zastávka byla delší, než je obvyklé, protože Němec na studených pneumatikách špatně dobrzdil na svém boxovém stání. Propadl se kvůli tomu až za Verstappena.
Vedení formule 1 se chce od roku 2021 zbavit technických penalizací. Netýká se to jen překročení komponent pohonné jednotky, ale také převodovek.
Valtteriho Bottase připravilo o jasné vítězství najetí na úlomky a následný defekt pneumatiky.
Max Verstappen má po víkendu v Číně na svém kontě 5 trestných bodů. Charlie Whiting si myslí, že bude nyní opatrnější.
Některá kritická vyjádření ze strany fanouškovské obce po zavedení systému „halo“ směřovala k výrazně omezené možnosti rozpoznávat jednotlivé jezdce podle designu helmy. Podle Charlieho Whitinga však se „svatozáří“ nebude identifikace jezdců obtížnější.
Po červené vlajce se letos nemusí startovat letmo za safety carem, ale z pevných pozic. Romain Grosjean vyjádřil v Barceloně své obavy.
Podobná témata: GP Austrálie 2019, DRS, GP Číny 2018, GP Abú Dhabí 2018, GP Kanady 2018, Technika, Hungaroring, Charles Leclerc, Novinky, Kimi Räikkönen, Jean Todt, GP Velké Británie 2018, GP Itálie 2016, McLaren, GP Austrálie 2018, helmy, GP Singapuru 2018, Nehody, GP Japonska 2018, GP Brazílie 2018