Téma BMW nás zajímá stejně jako vás, připravili jsme k němu už řadu zajímavých článků. Přečtěte si je.
Jeho vývoj však pokračuje.
Nový bude mimo jiné i dvojitý difuzor.
Nechce utíkat kvůli letošním neúspěchům.
Po špatné kvalifikaci je zisk bodů téměř nereálný.
Kubicu navíc po celý víkend trápily technické problémy.
Upravené přední křídlo by mělo pomoci vyvážení.
Naopak, zrychluje tempo vývoje F1.09.
K předním pozicím je však stále daleko.
Důvodem je znovu potřeba vyhodnotit úpravy aerodynamiky.
Letošní zkušenosti najdou své uplatnění i v příštím ročníku.
O zrychlení vozu by se měl v Turecku postarat dvojitý difuzor.
Připravil víceúrovňovou verzi.
Sezónu ale zatím neodepisuje, věří v návrat na přední místa.
Hlavní problém je ale jasný - vůz je jednoduše pomalý.
Heidfeld i Kubica se krčí až v předposlední řadě.
Nový systém bude kompaktnější.
Výsledek ze Španělska tým ale uspokojit nemůže.
Tým se potřebuje soustředit na aerodynamické úpravy vozu.
Tým jede do Barcelony s rozsáhlými úpravami vozu.
Týmu hrozí, že poprvé nesplní své cíle.
Oba vozy odepsaly závod v první zatáčce.
[GP Bahrajnu - hmotnost vozů na startu závodu]
Technické novinky totiž představí až v Barceloně.
Soupeři se proto trochu vzdálili.
Probíhá hektický vývoj a je velmi snadné chybovat s nastavením.
Tým je nucen přepracovat celou aerodynamiku.
Z Číny si evidentně odváží jen špatnou náladu.
Willy Rampf: Oproti jiným týmům jsme ztratili.
Čeká na odůvodnění verdiktu odvolacího soudu.
Ten sportovní komisaři zamítli a BMW se odvolalo.
Oběma jezdcům Sepang vyhovuje.
Polský pilot závod dojížděl na tvrdší směsi pneumatik.
Za jistou výhodu to však nepovažuje.
Williams nechápe, proč se tato otázka vůbec projednává.
Kubica a Heidfeld jsou zvědaví na souboje s širokými předními křídly.
Mario Theissen však ví, že se výkonnost ve výsledcích odrazit nemusí.
McLaren zatím ztrácí.
Říká to Robert Kubica.
Hlavní roli hrál znovu silný vítr.
Podobná témata: WEC, Peníze a byznys, George Russell, Nissan, Timo Glock, Pravidla formule 1, Pascal Wehrlein, DTM, Renault, IMSA, Paul di Resta, Speciál, Výsledky, Formule E, Mercedes, Audi, Sauber, Vitalij Petrov, Nico Rosberg, Sebastian Vettel