Vše o bezpečnosti formule 1. Nové ochranné prvky, ale také nehody, které jsou nedílnou součástí sportu.
Od nehody Ayrtona Senny urazila F1 velký kus cesty v oblasti bezpečnosti nejen vozů formule 1, ale také tratí nebo zázemí na okruzích. Jezdci dnes bez větší újmy zvládají i velké nehody a silná přetížení. Téměř každý rok se bezpečnost dále zlepšuje.
Auto Motor und Sport se opět vrací k nehodě Fernanda Alonsa při druhých sezónních testech, které proběhly v únoru v Barceloně.
Eric Boullier uvedl, že McLaren netají žádné informace, které se týkají nehody Fernanda Alonsa. Nedostatek informací má prý logické vysvětlení.
Ron Dennis přiznal, že měl okolo nehody Fernanda Alonsa lépe komunikovat. Týká se to zejména tiskové konference, kterou měl Dennis během posledních testů.
Nehodu Fernanda Alonsa bude vyšetřovat FIA, která už chystá i opatření. Od příštího roku by měly být ve vozech povinně vysokorychlostní kamery. BBC a Auto Motor und Sport pak zveřejnily data z nehody.
Na internetu je pěkná simulace nehody Fernanda Alonsa, která vychází i z popisu McLarenu. Příčinou nehody byl pravděpodobně silný nárazový vítr.
Podobná témata: GP Belgie 2018, Felipe Massa, Lewis Hamilton, Alpha Tauri, GP Maďarska 2018, Sebastian Vettel, GP Mexika 2016, Daniel Ricciardo, Nico Rosberg, Albert Park, Rozhovor, Jean Todt, Historie, GPDA, Christian Horner, GP Sachíru 2020, GP Kanady 2015, Jenson Button, Antonio Giovinazzi, Schumacher nehoda