Andrew Green

Technický ředitel týmu Racing Point ve formuli 1. Green začínal v továrně v Silverstonu už v roce 1990, kdy zda působil ještě tým Jordan. Green se podílel na vývoji řady monopostů formule 1, včetně Jordanu 191, se kterým Michael Schumacher v roce 1991 poprvé startoval ve F1. V 90. letech působil u Jordanu jako závodní inženýr a od roku 2004 v Red Bull Technology jako šéf oblasti vývoje. Od roku 2010 pracuje u Force Indie a Racing Pointu.


Racing Point
Pérez je podle Greena velmi podceňovaným pilotem

Pérez je podle Greena velmi podceňovaným pilotem

Sergio Pérez je „velmi podceňovaným“ a „jedním z nejlepších“ jezdců ve formuli 1, myslí si technický ředitel týmu Racing Point Andrew Green.

31.  5.  2020
FIA
FIA se vydala do továrny Racing Pointu. Obhlédla růžový mercedes

FIA se vydala do továrny Racing Pointu. Obhlédla růžový mercedes

Vůz RP20 vzbudil v předsezónních testech velkou pozornost. Je totiž až nápadně podobný loňskému vozu Mercedesu W10.

1.  5.  2020
PneumatikyRacing Point
Pneumatiky budou podle Greena letos představovat větší výzvu než kdy dříve

Pneumatiky budou podle Greena letos představovat větší výzvu než kdy dříve

Ačkoliv u pneumatik Pirelli nedošlo před letošní sezónou formule 1 k žádným změnám, pro týmy představují velkou výzvu, říká Andrew Green z Racing Pointu.

9.  3.  2020
TechnikaRacing Point
Podle Greena se bude vývoj letošních vozů soustředit na oblast deflektorů

Podle Greena se bude vývoj letošních vozů soustředit na oblast deflektorů

Technický ředitel týmu Racing Point Andrew Green se domnívá, že se týmy formule 1 nebudou při vývoji letošních vozů zaměřovat na přední křídlo, ale na oblast deflektorů.

24.  2.  2019
Pravidla formule 1Force India
Nejhorší možný výsledek, říká o nových pravidlech Green

Nejhorší možný výsledek, říká o nových pravidlech Green

Nová pravidla mají velký vliv na vývoj. Technický šéf Racing Point je však skeptický, že přinesou velké zlepšení v předjíždění.

16.  1.  2019
TechnikaForce India
F1 v roce 2017: Na rovinkách pomalejší, v zatáčkách jak kde, říká Green

F1 v roce 2017: Na rovinkách pomalejší, v zatáčkách jak kde, říká Green

Formuli 1 čekají v příštím roce hned dvě revoluce: nová aerodynamická pravidla a širší pneumatiky.

12.  8.  2016
Před startem se o rozruch postarali aktivisté z Greenpeace

Před startem se o rozruch postarali aktivisté z Greenpeace

Protestanti se pokusili narušit procedury před zahájením závodu kvůli nesouhlasu s těžební činností společnosti Shell v Arktidě.

25.  8.  2013
Force India
Novým technickým ředitelem Force Indie se stane Andy Green

Novým technickým ředitelem Force Indie se stane Andy Green

Force India v krátké době ztratila dva technické ředitele. Po James Keyovi je na odchodu Mark Smith. Indové se rozhodli, že ho nahradí Andym Greenem.

18.  10.  2010

19:42 | Junior Ferrari Robert Shwartzman vyhrál závod formule 2.
13:09 | Jeden z dalších aspektů. Není to jen o trati a vozech. V současné době jsou podmínky takové, že v případě nehody nemůže vzlétnout vrtulník. A ten je s ohledem na vzdálenost Štýrského Hradce klíčový.
12:57 | Problém pro GP Maďarska: každý z rizikové země (z pohledu F1 hlavně Velká Británie) se může zdržovat jen na okruhu a v hotelu. Pokud bude "chycen" jinde, dostane 15 tisíc euro pokuty. Může to odradit zejména novináře nebo lidi z doprovodných sérií.
11:16 | Na Red Bull Ringu prší. Pokud by dnes kvalifikace nebyla možná, existují tři scénáře: 1) Kvalifikace by se jela v neděli dopoledne (pravděpodobné, má být hezky), 2) Vzaly by se výsledky třetího tréninku (pokud bude), 3) vzaly by se výsledky druhého tréninku.

GP Štýrska 2020

Pátek 10. července 2020
1. trénink Pérez (1:04.867)
2. trénink Verstappen (1:03.660)
Sobota 11. července 2020
3. trénink Zrušeno (déšť)
Kvalifikace Hamilton (1:19.273, déšť)
Neděle 12. července 2020
Závod 15.10