Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli

Foto: Pirelli

 Foto: Pirelli
 Foto: Pirelli
 Foto: Pirelli
 Foto: Pirelli
13
Fotogalerie

Sainz potvrzuje Norrisova slova. Nový vůz je zcela jiný

Lando Norris nedávno řekl, že řídit vůz pro rok 2022 není tak příjemné. Jeho bývalý kolega Carlos Sainz potvrzuje, že je to jiné.

V továrnách týmů se už vyrábí vůz pro rok 2022 – týmy neuvádí podrobnosti, ale můžeme očekávat, že minimálně formy pro výrobu šasi jsou už ve výrobě. Brzy začne výroba i dalších částí.

Na simulátoru je ale už vůz pár měsíců k dispozici a jezdci si ho mohli vyzkoušet.

Na otázku webu Motorsport.com, zda sdílí Norrisův názor na vůz pro rok 2022, odpověděl Carlos Sainz: „Je to tak. Je to otázka za milion dolarů, která se v paddocku řeší. Víme, jaký máme pocit z našeho auta, a mezi jezdci diskutujeme o tom, jaký pocit mají z toho svého.“

„Myslím, že v paddocku i mezi jezdci začíná být tendence, že se všichni ubíráme tímto směrem: ‚Páni, tohle je úplně jiné a dost vzdálené od toho, kde jsme, a od toho, jak cítíte auto dnes.‘“

Nové vozy pracují více s přítlakem, který generuje podlaha, což znamená, že v zatáčkách by měl mít jezdec jiný pocit než dnes.

„Bude to velká změna a možná se mezi sebou tak trochu začínáme smiřovat s tím, že to bude docela velká změna.“

Podle Sainze pracuje Ferrari na simulátoru od začátku roku. Naposledy si Sainz vyzkoušel nový vůz minulý týden.

„Také po každém testu Pirelli, který jsme letos s pneumatikami absolvovali, jsme se snažili vrátit a zkontrolovat model pneumatik a snažili jsme se ho nasadit na auto.“

Doporučujeme

Články odjinud