Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

V roce 2018 Alonso vstoupil do WEC. Hned první závod ve Spa vyhrál. Foto: Toyota Gazoo Racing

V roce 2018 Alonso vstoupil do WEC. Hned první závod ve Spa vyhrál. Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

Na stupních vítězů ve Spa (WEC) v roce 2018 Foto: Toyota Gazoo Racing

Na stupních vítězů ve Spa (WEC) v roce 2018 Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing

Foto: Toyota Gazoo Racing

 Foto: Toyota Gazoo Racing
 Foto: Toyota Gazoo Racing
V roce 2018 Alonso vstoupil do WEC. Hned první závod ve Spa vyhrál. Foto: Toyota Gazoo Racing
 Foto: Toyota Gazoo Racing
18
Fotogalerie

Toyota ve Spa použila týmovou režii

Toyota v závěru šestihodinového závodu ve Spa využila týmovou režii, což ale není nic neobvyklého.

Vůz číslo 8 (Alonso, Buemi, Nakadžima) odstartoval z prvního místa, zatímco sesterský vůz číslo 7 startoval z boxů. Byla to přitom sedmička, kdo získal pole position, ale byla diskvalifikována kvůli problému s průtokoměrem. Jednalo se o administrativní chybu, která podle Toyoty nepřinesla žádnou výhodu. 

Díky safety carům se postupně vůz 7 dotáhl na vůz 8. Mike Conway ale v posledních kolech nemohl na Alonsa zaútočit. 

„Řekli jsme jezdcům, že mohou závodit do posledního pit stopu,“ řekl mluvčí Toyoty pro RaceFans.

„Potom jim bylo řečeno, že mají držet pozice. Mike byl instruován, aby si nechal na Fernanda bezpečný rozestup.“

„Je třeba dodat, že bychom vydali totožný pokyn, kdyby po posledních zastávkách vedl vůz číslo sedm.“

Foto: Toyota Gazoo Racing

Doporučujeme

Články odjinud