Formule 1 bude i letos pokračovat v kampani #WeRaceAsOne. Duhová loga ale zmizí.
Formule 1 vloni představila iniciativu #WeRaceAsOne, ve které chtěla řešit dva klíčové problémy – boj s koronavirem a boj proti rasismu a za větší rozmanitost. Na safety caru, okruzích, boxech i vozech všech týmů se objevilo duhové logo kampaně. Letos už ho neuvidíme. Samotná kampaň ale bude pokračovat, i když v pozměněné podobě.
F1 se chce zaměřit na tři pilíře: udržitelnost, rozmanitost a začlenění a komunitu.
F1 vloni také rezervovala čas před startem závodu, ve kterém jezdci poklekli, nebo mohli jiným způsobem vyjádřit svou podporu. Tento slot bude k dispozici i letos.
„Plánujeme zahrnout okamžik před startem každého závodu v této sezóně, abychom ukázali naši jednotnou podporu důležitým problémům. Budeme o tom diskutovat s jezdci a týmy před začátkem sezóny,“ uvádí F1.
V rámci nového závazku se chce F1 zaměřit na celkem devět oblastí. Najdeme tam snahu o udržitelné palivo, snížení množství plastových láhví a jednorázových příborů v paddocku. Dále stáže pro nedostatečně zastoupené skupiny, financování stipendií pro talentované studenty ze znevýhodněného prostředí, ale třeba také podporu W Series.