Toyota jako první představila hypercar pro závody WEC dle nových pravidel. Foto: Toyota Gazoo Racing

Toyota jako první představila hypercar pro závody WEC dle nových pravidel. Foto: Toyota Gazoo Racing

Vůz nese označení  GR010 Hybrid  a byl vyvíjen 1,5 roku ústředím společnosti v Kolíně nad Rýnem (kde měl kdysi zázemí tým F1) a odborníky na hybridy v japonské továrně Higaši-Fudži. Foto: Toyota Gazoo Racing

Vůz nese označení GR010 Hybrid a byl vyvíjen 1,5 roku ústředím společnosti v Kolíně nad Rýnem (kde měl kdysi zázemí tým F1) a odborníky na hybridy v japonské továrně Higaši-Fudži. Foto: Toyota Gazoo Racing

Pod kapotou je přeplňovaný šestiválec o objemu 3,6 litru, který bude spolupracovat s elektrickým motorgenerátorem na přední nápravě. Podle nových pravidel může být motorgenerátor už jen vpředu a ne také vzadu, jak jsme byli u Toyoty zvyklí. Foto: Toyota Gazoo Racing

Pod kapotou je přeplňovaný šestiválec o objemu 3,6 litru, který bude spolupracovat s elektrickým motorgenerátorem na přední nápravě. Podle nových pravidel může být motorgenerátor už jen vpředu a ne také vzadu, jak jsme byli u Toyoty zvyklí. Foto: Toyota Gazoo Racing

Ve srovnání s vozem TS050 Hybrid LMP1 je hypercar GR010 Hybrid o 162 kilogramů těžší. Má také větší rozměry. Je o 250 mm delší, 100 mm širší a 100 mm vyšší. Foto: Toyota Gazoo Racing

Ve srovnání s vozem TS050 Hybrid LMP1 je hypercar GR010 Hybrid o 162 kilogramů těžší. Má také větší rozměry. Je o 250 mm delší, 100 mm širší a 100 mm vyšší. Foto: Toyota Gazoo Racing

Toyota tvrdí, že vůz má také o 32 % méně energie než TS050, což způsobilo, že časy v Le Mans klesnou o zhruba deset sekund na kolo. Foto: Toyota Gazoo Racing

Toyota tvrdí, že vůz má také o 32 % méně energie než TS050, což způsobilo, že časy v Le Mans klesnou o zhruba deset sekund na kolo. Foto: Toyota Gazoo Racing

Toyota představí svůj nový vůz během úvodního závodu WEC (1 000 mil v Sebringu) v březnu Foto: Toyota Gazoo Racing

Toyota představí svůj nový vůz během úvodního závodu WEC (1 000 mil v Sebringu) v březnu Foto: Toyota Gazoo Racing

Jezdecké sestavy se nemění.  Mike Conway, Kamuj Kobajaši a José María López budou řídit vůz číslo  7 . Ve voze číslo  8  bude posádka ve složení Sébastien Buemi, Kazuki Nakadžima a Brendon Hartley. Foto: Toyota Gazoo Racing

Jezdecké sestavy se nemění.  Mike Conway, Kamuj Kobajaši a José María López budou řídit vůz číslo 7. Ve voze číslo 8 bude posádka ve složení Sébastien Buemi, Kazuki Nakadžima a Brendon Hartley. Foto: Toyota Gazoo Racing

Vůz nese označení  GR010 Hybrid  a byl vyvíjen 1,5 roku ústředím společnosti v Kolíně nad Rýnem (kde měl kdysi zázemí tým F1) a odborníky na hybridy v japonské továrně Higaši-Fudži. Foto: Toyota Gazoo Racing
Pod kapotou je přeplňovaný šestiválec o objemu 3,6 litru, který bude spolupracovat s elektrickým motorgenerátorem na přední nápravě. Podle nových pravidel může být motorgenerátor už jen vpředu a ne také vzadu, jak jsme byli u Toyoty zvyklí. Foto: Toyota Gazoo Racing
Ve srovnání s vozem TS050 Hybrid LMP1 je hypercar GR010 Hybrid o 162 kilogramů těžší. Má také větší rozměry. Je o 250 mm delší, 100 mm širší a 100 mm vyšší. Foto: Toyota Gazoo Racing
Toyota tvrdí, že vůz má také o 32 % méně energie než TS050, což způsobilo, že časy v Le Mans klesnou o zhruba deset sekund na kolo. Foto: Toyota Gazoo Racing
7
Fotogalerie

Foto: Toyota jako první představila hypercar pro novou éru Le Mans

Toyota jako první představila hypercar pro závody WEC dle nových pravidel.

WEC_2021_Studio_001.jpgWEC_2021_Studio_006.jpgWEC_2021_Studio_009.jpg
WEC_2021_Studio_003.jpgWEC_2021_Studio_004.jpgWEC_2021_Studio_005.jpg
WEC_2021_Studio_007.jpg

Doporučujeme

Články odjinud