Loga Philip Morris se oficiálně vrátila na vozy Ferrari. Tabáková reklama je zakázána. Philip Morris tak propaguje projekt Mission Winnow. Foto: Getty Images / Charles Coates

Loga Philip Morris se oficiálně vrátila na vozy Ferrari. Tabáková reklama je zakázána. Philip Morris tak propaguje projekt Mission Winnow. Foto: Getty Images / Charles Coates

Mission Winnow lze přeložit jako „mise oddělení zrna od plev“. Má jít o vědu, technologii a inovace. Foto: Getty Images / Charles Coates

Mission Winnow lze přeložit jako „mise oddělení zrna od plev“. Má jít o vědu, technologii a inovace. Foto: Getty Images / Charles Coates

Loga jsou vidět na různých částech vozu a to včetně krytu motoru, bočnic předního a zadního křídla. Foto: Getty Images / Charles Coates

Loga jsou vidět na různých částech vozu a to včetně krytu motoru, bočnic předního a zadního křídla. Foto: Getty Images / Charles Coates

„Vracíme se s novou iniciativou po 10 letech, kdy jsme na voze F1 neměli žádné značky,“ řekl Riccardo Parino z Philip Morris. Foto: Getty Images / Charles Coates

„Vracíme se s novou iniciativou po 10 letech, kdy jsme na voze F1 neměli žádné značky,“ řekl Riccardo Parino z Philip Morris. Foto: Getty Images / Charles Coates

Je velmi důležité říci, že logo a kampaň nesouvisí s žádnými tabákovými výrobky. Je to o nás. Je to o tom, že naše společnost se chystá transformovat. Ubírá se zcela odlišným iniciativám pro lepší budoucnost.“ Foto: Getty Images / Clive Mason

Je velmi důležité říci, že logo a kampaň nesouvisí s žádnými tabákovými výrobky. Je to o nás. Je to o tom, že naše společnost se chystá transformovat. Ubírá se zcela odlišným iniciativám pro lepší budoucnost.“ Foto: Getty Images / Clive Mason

Logo nechybí ani na overalech jezdců. Foto: Getty Images / Charles Coates

Logo nechybí ani na overalech jezdců. Foto: Getty Images / Charles Coates

a v garáži Ferrari Foto: Getty Images / Clive Rose

a v garáži Ferrari Foto: Getty Images / Clive Rose

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

Mission Winnow lze přeložit jako „mise oddělení zrna od plev“. Má jít o vědu, technologii a inovace. Foto: Getty Images / Charles Coates
Loga jsou vidět na různých částech vozu a to včetně krytu motoru, bočnic předního a zadního křídla. Foto: Getty Images / Charles Coates
„Vracíme se s novou iniciativou po 10 letech, kdy jsme na voze F1 neměli žádné značky,“ řekl Riccardo Parino z Philip Morris. Foto: Getty Images / Charles Coates
Je velmi důležité říci, že logo a kampaň nesouvisí s žádnými tabákovými výrobky. Je to o nás. Je to o tom, že naše společnost se chystá transformovat. Ubírá se zcela odlišným iniciativám pro lepší budoucnost.“ Foto: Getty Images / Clive Mason
12
Fotogalerie

Galerie: Loga Mission Winnow na vozech Ferrari

Loga Philip Morris se oficiálně vrátila na vozy Ferrari. Tabáková reklama je zakázána. Philip Morris tak propaguje projekt Mission Winnow.

GettyImages-1045758456.jpgGettyImages-1045823974.jpg
GettyImages-1045833976.jpgGettyImages-1045834662.jpgGettyImages-1045896148.jpgGettyImages-1045833972.jpgGettyImages-1045748362.jpg
GettyImages-1045902212.jpgGettyImages-10458239742.jpg
GettyImages-10458239745.jpgGettyImages-104582397453.jpgGettyImages-10458239745222.jpg

Foto: Getty Images 

Doporučujeme

Články odjinud