Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Renault F1 Team

Foto: Renault F1 Team

 Foto: Getty Images / Mark Thompson
 Foto: Getty Images / Mark Thompson
 Foto: Getty Images / Mark Thompson
19
Fotogalerie

Kávovar a jezdci na testech budou. A auto? Renault vyvíjí do poslední minuty

Čím více času strávíte v aerodynamickém tunelu a čím později začnete díly vyrábět, tím lépe. Nepřehnal to však Renault?

Renault sice v Enstone slavnostně odkryl auto, ale ve skutečnosti jde o loňský vůz osazený novými křídly. Skutečný letošní vůz se objeví až na testech. V sobotu chce Renault zvládnout shakedown, ale není si jistý, zda to té doby stihne vůz dokončit.

Dokonce si není jistý, zda ho stihne připravit do testů, které začínají v pondělí.

„Je to super těsné,“ řekl Cyril Abiteboul pro Motorsport.com. „Ale máme stále dobré důvody se domnívat, že budeme schopni testovat.“

Sobotní filmovací den se podle Abiteboula může ale také nemusí uskutečnit. Pokud jde o testování, uvedl: „Když o tom teď mluvíme, nejsme si 100 % jistí ničím. Budou tam dva jezdci, pokud si s nimi budete chtít popovídat a dát si kávu. Měli bychom mít motorhome a kávovar, ale to je vše, čím jsem si 100% jistý!“

Renault chce vyvíjet do poslední minuty. Problémy dělají také nová pravidla, která byla dohodnuta poměrně pozdě. „Věřím, že nejsme jediným týmem, který se nachází v této situaci,“ pokračuje Abiteboul.

„Víme, že existuje přímá souvislost mezi časem stráveným v aerodynamickém tunelu a tím, jak jste konkurenceschopní.“

Podle Abiteboula musí být Renault agresivní, pokud jde o vývoj, ale uvědomuje si, že pokud chce bojovat s předními týmy, musí být také spolehlivý.

Foto: Renault F1 Team

Doporučujeme

Články odjinud