Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Dan Istitene
 Foto: Getty Images / Dan Istitene
 Foto: Getty Images / Dan Istitene
 Foto: Getty Images / Dan Istitene
10
Fotogalerie

Z Monzy by si měli vzít ostatní příklad, říká Bratches

Komerční šéf formule 1 Sean Bratches si myslí, že Monzou by se měli inspirovat také ostatní promotéři.

Do Monzy během víkendu zavítalo 185 tisíc lidí, což je rekord. Bratches si myslí, že by si měli vzít ostatní z Monzy příklad, i když přiznal, že v Monze to mají kvůli Ferrari jednodušší. 

„Podle definice by měl promotér propagovat, ale myslém, že to musíme více povzbudit,“ řekl Bratches pro Motorsport.com.

„Máme dvacet promotérů, ale pouze čtyři nebo pět je skutečnými promotéry. Zbytek jsou nadšenci do aut nebo vlády.“

Grand Prix Itálie chválí. „Myslím, že vášeň, emoce, energie a nadšení mezi fanoušky byly úchvatné. Bylo to velmi nakažlivé. Měl jsem skvělou grand prix a to nejen z obchodního ale také z osobního hlediska.“

„Přijít do fanouškovské zóny a pozorovat, jak je každý nadšený, bylo z mého pohledu velmi potěšující.“

Foto: Getty Images / Dan Istitene 

Doporučujeme

Články odjinud