Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek

Foto: Activepictures / Jiří Křenek

 Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek

Foto: Activepictures / Jiří Křenek

Charles Leclerc mohl v Imole získat třetí místo, ale ke konci závodu boural a musel do boxů.  Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek

Charles Leclerc mohl v Imole získat třetí místo, ale ke konci závodu boural a musel do boxů.  Foto: Activepictures / Jiří Křenek

 Foto: Getty Images / Dan Mullan

Foto: Getty Images / Dan Mullan

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Dan Mullan

Foto: Getty Images / Dan Mullan

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Dan Mullan

Foto: Getty Images / Dan Mullan

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images /Clive Mason

Foto: Getty Images /Clive Mason

 Foto: Getty Images /Clive Mason

Foto: Getty Images /Clive Mason

 Foto: Getty Images /Clive Mason

Foto: Getty Images /Clive Mason

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Dan Mullan

Foto: Getty Images / Dan Mullan

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Dan Mullan

Foto: Getty Images / Dan Mullan

 Foto: Getty Images / Robert Cianflone

Foto: Getty Images / Robert Cianflone

 Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek
Charles Leclerc mohl v Imole získat třetí místo, ale ke konci závodu boural a musel do boxů.  Foto:  Activepictures  / Jiří Křenek
 Foto: Getty Images / Dan Mullan
 Foto: Getty Images / Clive Mason
18
Fotogalerie

Nové díly? Ferrari poveze do Miami spíše balíček pro nižší přítlak

Red Bull v Imole nasadil nové díly a například podle Helmuta Marka udělal rozdíl. Ferrari potvrdilo, že poveze do Miami nové díly, ale souvisí spíše s charakteristickou okruhu.

Na otázku, zda se chystá nějaká zásadní aktualizace pro Miami, odpověděl Mattia Binotto pro Motorsport.com: „Ne, v Miami nebude hlavní. Ale přesto budeme mít na autě několik nových dílů.“

„Pokud jde o přítlak, Miami je vysokorychlostní trať v porovnání s těmi, na kterých jsme dosud byli. Budeme proto závodit s něčím trochu jiným.“

Šéf italské stáje věří, že Ferrari nasadí efektivní balíček. „... ale stejně tak víme, že Red Bull má také dobrý balík se středním / nízkým přítlakem a bude konkurenceschopný.“

Onboard z Miami

„Bude to úplně nová trať a nová výzva, docela zajímavá, a jsem na ni docela zvědavý.“

„Stále pracujeme na poskakování, které, jak vidíte, je dost viditelné. Trpěli jsme tím více než Red Bull a je tu také určitý výkonnostní potenciál, který se musíme pokusit odemknout.“

Jedním z klíčových výkonnostních rozdílů mezi Red Bullem a Ferrari byla letos maximální rychlost.

Na začátku sezóny bylo Ferrari lepší ve zrychlení a v zatáčkách s nízkou / střední rychlostí, zatímco Red Bull měl výhodu ve vysokorychlostních zatáčkách a na konci rovinek.

„Pokud se podívám na Džiddu, určitě byli mnohem rychlejší. Když se podívám na Bahrajn, tam byl určitě silný efekt DRS a způsob, jakým nás doháněli na rovinkách, byl výrazný.“

„Ale když se pak podívám na Austrálii, myslím, že tam nasadili přítlak a rychlost obou vozů byla velmi podobná.“

„Když se podíváte na zadní křídla, která mají, určitě zvýšili úroveň přítlaku. A myslím si, že když jedeme s podobnými křídly, jsme i z hlediska rychlosti dost blízko. Nemyslím, že by tam byl nějaký velký rozdíl.“

„Víme, že můžeme naše křídla vylepšit, aby byla účinnější, ale neočekávám, že by to byl na některých okruzích problém.“

„Určitě budeme mít nová křídla pro středně nízký přítlak i na dalších závodech, když to bude potřeba. A pak už je to jen otázka kompromisu v tom, co je podle vás nejlepší nejen z hlediska času na kolo v kvalifikaci, ale i závodního tempa a degradace pneumatik.“

„Byly závody, kdy si myslím, že naše volba byla správná. Ale myslím si, že tohle je skvělé. Skutečnost, že oba týmy mohou mít různá řešení, různá nastavení a možnosti, dělá každý závod velkolepým.“

Miami

Okruh o délce 5,41 km zahrnuje 19 zatáček a tři rovinky, nejdelší o délce 1,28 km. Očekávají se tři DRS zóny. Podle simulací se pojede 58 % okruhu na plný plyn a maximální rychlost by měla být 320 km/h.

Doporučujeme

Články odjinud