Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Alexander Hassenstein

Foto: Getty Images / Alexander Hassenstein

 Foto: Getty Images / Dan Mullan

Foto: Getty Images / Dan Mullan

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Peter Fox

Foto: Getty Images / Peter Fox

 Foto: Getty Images / Dan Istitene

Foto: Getty Images / Dan Istitene

 Foto: Getty Images / Alexander Hassenstein
 Foto: Getty Images / Dan Mullan
 Foto: Getty Images / Peter Fox
 Foto: Getty Images / Peter Fox
18
Fotogalerie

Tost chce s přejmenovaným týmem zaútočit na první pětku

Toro Rosso se letos mění na Alpha Tauri a má velké cíle. Franz Tost chce ještě vylepšit loňské šesté místo.

Toro Rosso vloni získalo šesté místo v Poháru konstruktérů, čímž vyrovnalo své osobní maximum z roku 2008. Kromě toho získalo dvě pódia a na pátý Renault ztratilo jen 6 bodů.

Tým může těžit z technického partnerství s Red Bullem a také ze spolupráce s Hondou, kdy se z něj stal fakticky druhý tovární tým.

Letos se navíc může opřít o nezměněnou a také už docela dost zkušenou jezdeckou sestavu.

„Nikdy jsme neměli tak zkušené jezdce,“ řekl Franz Tost pro Racer. „Nyní záleží na tom, jak konkurenceschopné bude auto. Doufám, že v tomto uděláme také krok vpřed a pak je cíl zcela jasný: Musíme zlepšit náš výkon a musíme skončit v první pětce v šampionátu konstruktérů.“

„Doufám (že, Renault bude v dosahu),“ pokračuje Tost. „Nyní záleží na tom, kdo postaví lepší auto a kdo s novým vozem dosáhne většího pokroku a bude mít lepší vývoj v průběhu sezóny. Doufám, že to bude Alpha Tauri.“

„Ve srovnání s rokem 2018 jsme se zlepšili v různých oblastech. Byli jsme mnohem lepší po aerodynamické stránce, ale také po mechanické díky technologii Red Bullu. Měli jsme od nich zavěšení z předešlé sezóny – přední i zadní a jejich převodovky a hydraulický systém, což nám hodně pomohlo. Také to pomohlo spolehlivosti, protože si myslím, že jsme byli v tomhle na druhém místě.“

„Rovněž jsme dosáhli dobrého pokroku ve výkonnosti vozu přišli jsme s novými řešeními, která zlepšila výkon vozu. Měli jsme lepší představu o tom, jak zacházet s pneumatikami a jak se o ně starat. Závodní tým udělal několik dobrých kroků vpřed. Měli jsme také několik opravdu konkurenceschopných zastávek v boxech, i když tam byly některé vzestupy a pády, které musíme zlepšit. A měli jsme tři velmi dobré jezdce!“

„Pokud budete spolupracovat s partnerem, postupem času získáte lepší porozumění z obou stran. Očekávám, že letos budeme mít dobrou spolupráci a že tým díky technologii Red Bullu udělá další krok vpřed.“

Foto: Getty Images /  Peter Fox

Doporučujeme

Články odjinud