Foto: Getty Images / Will Taylor-Medhurst

Foto: Getty Images / Will Taylor-Medhurst

 Foto: Getty Images / Will Taylor-Medhurst

Foto: Getty Images / Will Taylor-Medhurst

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / 

Foto: Getty Images / 

 Foto: Getty Images / Dean Mouhtaropoulos

Foto: Getty Images / Dean Mouhtaropoulos

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / 

Foto: Getty Images / 

 Foto: Getty Images / Will Taylor-Medhurst
 Foto: Getty Images / Mark Thompson
 Foto: Getty Images / 
 Foto: Getty Images / Dean Mouhtaropoulos
7
Fotogalerie

Je načase udělat z Leclerca číslo 1 a z Vettela číslo 2, říká Rosberg

Nico Rosberg okomentoval výsledky belgické kvalifikace. Podle něj to má Vettel těžké.

Charles Leclerc letos udělal několik chyb, které u jezdce ve druhé sezóně ve F1 nejsou neobvyklé, ale rychlost mu rozhodně nechybí. Ve Spa porazil Vettela o sedm desetin. Možná ještě důležitější je však jiné číslo – Monačan porazil týmového kolegu v kvalifikaci šestkrát v řadě, i když v Německu potkaly oba technické problémy (a Leclerca později).

 „Pro Vettela je to opravdu těžké, má by být číslem 1,“ řekl Nico Rosberg ve svém nejnovějším videoblogu.

 „Je na čase udělat z Leclerca číslo 1 a z Vettela číslo 2,“ pokračuje Rosberg, ale současně dodává, že to se svým krajanem nevidí až tak černě: „V závodě je Vettel stále rychlejší než Leclerc. V kvalifikaci to má těžké.“

Podle Rosberga bude Leclerc v závodě pod tlakem. „... protože v několika závodech byl velmi blízko svého prvního vítězství a měl smůlu, nebo to sám zahodil. První vítězství je obrovským krokem, protože si pak můžete říct: ‚Dokážu to, mohu vyhrát ve formuli 1.‛“

Ve Spa se zatím Scuderii daří a totéž se očekává v Monze. Na boj o šampionát to ale už nevypadá, i když body se Ferrari hodí. Red Bull je totiž stále silnější.

„Ferrari si vybralo špatný koncept auta,“ pokračuje Rosberg a vysvětluje: „Musíte postavit koncept tak, aby vyhovoval průměrné závodní trati, jako je Hockenheim. Většina tratí je podobná. Pak je tu několik málo odlišných, jako je Monako a Maďarsko se spoustou přítlaku, nebo Monza a Spa s nízkým přítlakem.“

Foto: Getty Images / Will Taylor-Medhurst

Doporučujeme

Články odjinud