Velkou cenu Číny dokončilo všech 22 startujících jezdců. V historii formule 1 kupodivu něco podobného není vůbec časté. Web F1.com napočítal jen 5 dalších závodů, které dokončili všichni jezdci.

Velkou cenu Číny dokončilo všech 22 startujících jezdců. V historii formule 1 kupodivu něco podobného není vůbec časté. Web F1.com napočítal jen 5 dalších závodů, které dokončili všichni jezdci.

První závodem, který dokončili všichni jezdci, byla Velká cena Nizozemska 1961 na okruhu v Zandvoortu. Cíl vidělo 15 jezdců. Z vítězství se radoval Wolfgang von Trips, který porazil týmového kolegu z Ferrari Phila Hilla o 0,9 sekundy. Třetí skončil Jim Clark. Na fotografii jsou pak Stirling Moss a Richie Ginther, mezi nimiž to bylo v cíli také velmi, velmi těsné.Zajímavé je i to, že se v průběhu závodu netankovalo a ani neměnily pneumatiky.

První závodem, který dokončili všichni jezdci, byla Velká cena Nizozemska 1961 na okruhu v Zandvoortu. Cíl vidělo 15 jezdců. Z vítězství se radoval Wolfgang von Trips, který porazil týmového kolegu z Ferrari Phila Hilla o 0,9 sekundy. Třetí skončil Jim Clark. Na fotografii jsou pak Stirling Moss a Richie Ginther, mezi nimiž to bylo v cíli také velmi, velmi těsné.Zajímavé je i to, že se v průběhu závodu netankovalo a ani neměnily pneumatiky.

Je to možná neuvěřitelné, ale na další závod, v němž dojeli všichni jezdci, jsme si museli počkat až do roku 2005. Velká cena USA 2005 do tohoto výčtu patří, i když šachovnicový prapor vidělo jen 6 jezdců. Jedná se o onu slavnou pneumatikovou kauzu. Zákaznici Michelinu závod z obav o bezpečnost bojkotovali a po zaváděcím kole zajeli do boxů. Závod vyhrál Michael Schumacher.

Je to možná neuvěřitelné, ale na další závod, v němž dojeli všichni jezdci, jsme si museli počkat až do roku 2005. Velká cena USA 2005 do tohoto výčtu patří, i když šachovnicový prapor vidělo jen 6 jezdců. Jedná se o onu slavnou pneumatikovou kauzu. Zákaznici Michelinu závod z obav o bezpečnost bojkotovali a po zaváděcím kole zajeli do boxů. Závod vyhrál Michael Schumacher.

V roce 2005 jsme viděli i plnohodnotný závod, v němž všichni dojeli do cíle. Byla jim Velká cena Itálie 2005. Na začátku přitom došlo ke kolizi mezi Davidem Coulthardem, Giancarlem Fisichellou a Markem Webberem. Závod vedl Räikkönen, ale kvůli obavám o pneumatiky musel do boxů. Z vítězství se radoval Montoya. Cíl vidělo všech 20 startujících jezdců.

V roce 2005 jsme viděli i plnohodnotný závod, v němž všichni dojeli do cíle. Byla jim Velká cena Itálie 2005. Na začátku přitom došlo ke kolizi mezi Davidem Coulthardem, Giancarlem Fisichellou a Markem Webberem. Závod vedl Räikkönen, ale kvůli obavám o pneumatiky musel do boxů. Z vítězství se radoval Montoya. Cíl vidělo všech 20 startujících jezdců.

Velké ceny Evropy ve Valencii se v roce 2011 zúčastnilo 24 jezdců a všichni viděli cíl. Závod vyhrál po startu z pole position Vettel, druhý skončil Alonso a třetí po problémech s převodovkou Webber.

Velké ceny Evropy ve Valencii se v roce 2011 zúčastnilo 24 jezdců a všichni viděli cíl. Závod vyhrál po startu z pole position Vettel, druhý skončil Alonso a třetí po problémech s převodovkou Webber.

Velkou cenu Japonska 2015 web F1.com do výčtu zařadil, ale my bychom tak zřejmě neučinili. Cíl totiž vidělo 19 z 20 jezdců. Felipe Nasr musel dvě kola před koncem skončit, ale protože odjel 90 % závodu, byl klasifikován. Z vítězství se radoval Lewis Hamilton. Rosbergovi se start nepovedl, ale nakonec skončil druhý před třetím Vettelem.

Velkou cenu Japonska 2015 web F1.com do výčtu zařadil, ale my bychom tak zřejmě neučinili. Cíl totiž vidělo 19 z 20 jezdců. Felipe Nasr musel dvě kola před koncem skončit, ale protože odjel 90 % závodu, byl klasifikován. Z vítězství se radoval Lewis Hamilton. Rosbergovi se start nepovedl, ale nakonec skončil druhý před třetím Vettelem.

První závodem, který dokončili všichni jezdci, byla Velká cena Nizozemska 1961 na okruhu v Zandvoortu. Cíl vidělo 15 jezdců. Z vítězství se radoval Wolfgang von Trips, který porazil týmového kolegu z Ferrari Phila Hilla o 0,9 sekundy. Třetí skončil Jim Clark. Na fotografii jsou pak Stirling Moss a Richie Ginther, mezi nimiž to bylo v cíli také velmi, velmi těsné.Zajímavé je i to, že se v průběhu závodu netankovalo a ani neměnily pneumatiky.
Je to možná neuvěřitelné, ale na další závod, v němž dojeli všichni jezdci, jsme si museli počkat až do roku 2005. Velká cena USA 2005 do tohoto výčtu patří, i když šachovnicový prapor vidělo jen 6 jezdců. Jedná se o onu slavnou pneumatikovou kauzu. Zákaznici Michelinu závod z obav o bezpečnost bojkotovali a po zaváděcím kole zajeli do boxů. Závod vyhrál Michael Schumacher.
V roce 2005 jsme viděli i plnohodnotný závod, v němž všichni dojeli do cíle. Byla jim Velká cena Itálie 2005. Na začátku přitom došlo ke kolizi mezi Davidem Coulthardem, Giancarlem Fisichellou a Markem Webberem. Závod vedl Räikkönen, ale kvůli obavám o pneumatiky musel do boxů. Z vítězství se radoval Montoya. Cíl vidělo všech 20 startujících jezdců.
Velké ceny Evropy ve Valencii se v roce 2011 zúčastnilo 24 jezdců a všichni viděli cíl. Závod vyhrál po startu z pole position Vettel, druhý skončil Alonso a třetí po problémech s převodovkou Webber.
6
Fotogalerie

Když závod dokončí všichni jezdci

Velkou cenu Číny dokončilo všech 22 startujících jezdců. V historii formule 1 kupodivu něco podobného není vůbec časté. Web F1.com napočítal jen 5 dalších závodů, které dokončili všichni jezdci.

1.jpg
Velkou cenu Číny dokončilo všech 22 startujících jezdců. V historii formule 1 kupodivu něco podobného není vůbec časté. Web F1.com napočítal jen 5 dalších závodů, které dokončili všichni jezdci. 
2.jpg
První závodem, který dokončili všichni jezdci, byla Velká cena Nizozemska 1961 na okruhu v Zandvoortu. Cíl vidělo 15 jezdců. Z vítězství se radoval Wolfgang von Trips, který porazil týmového kolegu z Ferrari Phila Hilla o 0,9 sekundy. Třetí skončil Jim Clark. Na fotografii jsou pak Stirling Moss a Richie Ginther, mezi nimiž to bylo v cíli také velmi, velmi těsné. Zajímavé je i to, že se v průběhu závodu netankovalo a ani neměnily pneumatiky.
3.jpg
Je to možná neuvěřitelné, ale na další závod, v němž dojeli všichni jezdci, jsme si museli počkat až do roku 2005. Velká cena USA 2005 do tohoto výčtu patří, i když šachovnicový prapor vidělo jen 6 jezdců. Jedná se o onu slavnou pneumatikovou kauzu. Zákaznici Michelinu závod z obav o bezpečnost bojkotovali a po zaváděcím kole zajeli do boxů. Závod vyhrál Michael Schumacher.
4.jpg
V roce 2005 jsme viděli i plnohodnotný závod, v němž všichni dojeli do cíle. Byla jim Velká cena Itálie 2005. Na začátku přitom došlo ke kolizi mezi Davidem Coulthardem, Giancarlem Fisichellou a Markem Webberem. Závod vedl Räikkönen, ale kvůli obavám o pneumatiky musel do boxů. Z vítězství se radoval Montoya. Cíl vidělo všech 20 startujících jezdců.
5.jpg
Velké ceny Evropy ve Valencii se v roce 2011 zúčastnilo 24 jezdců a všichni viděli cíl. Závod vyhrál po startu z pole position Vettel, druhý skončil Alonso a třetí po problémech s převodovkou Webber.
6.jpg
Velkou cenu Japonska 2015 web F1.com do výčtu zařadil, ale my bychom tak zřejmě neučinili. Cíl totiž vidělo 19 z 20 jezdců. Felipe Nasr musel dvě kola před koncem skončit, ale protože odjel 90 % závodu, byl klasifikován. Z vítězství se radoval Lewis Hamilton. Rosbergovi se start nepovedl, ale nakonec skončil druhý před třetím Vettelem.

Foto: Getty Images / Clive Rose, Michael Hardy, Mark Thompson, Clive Mason

Doporučujeme

Články odjinud