Nejvíce vítězství získal v Singapuru Vettel (4), následovaný Alonsem a Hamilton (oba po dvě). Nikdo jiný v Singapuru nevyhrál.

Nejvíce vítězství získal v Singapuru Vettel (4), následovaný Alonsem a Hamilton (oba po dvě). Nikdo jiný v Singapuru nevyhrál.

V Singapuru se dvakrát podařilo jezdci získat grand slam - vyhrát kvalifikaci, závod, zajet nejrychlejší kolo a být ve vedení po všechny kola. V roce 2010 se to povedlo Alonso, v roce 2013 Vettelovi.

V Singapuru se dvakrát podařilo jezdci získat grand slam - vyhrát kvalifikaci, závod, zajet nejrychlejší kolo a být ve vedení po všechny kola. V roce 2010 se to povedlo Alonso, v roce 2013 Vettelovi.

32,627 sekund... to je největší rozdíl mezi prvním a druhým jezdcem v cíli v GP Singapuru. Takový náskok měl v roce 2013 Vettel na Alonsa. Nejmenší rozdíl byl v roce 2010. Tenkrát vyhrál naopak Alonso, který měl náskok na Vettela jen 0,293 s.

32,627 sekund... to je největší rozdíl mezi prvním a druhým jezdcem v cíli v GP Singapuru. Takový náskok měl v roce 2013 Vettel na Alonsa. Nejmenší rozdíl byl v roce 2010. Tenkrát vyhrál naopak Alonso, který měl náskok na Vettela jen 0,293 s.

Jen dvakrát se stalo, že by někdo získal v Singapuru pole position a nevyhrál závod. Stalo se tak v kontroverzním roce 2008, kdy Massa dojel 13. a v roce 2012, kdy pole position získal Hamilton, ale závod vyhrál třetí Vettel. Hamiltona odstavil problém s převodovkou.

Jen dvakrát se stalo, že by někdo získal v Singapuru pole position a nevyhrál závod. Stalo se tak v kontroverzním roce 2008, kdy Massa dojel 13. a v roce 2012, kdy pole position získal Hamilton, ale závod vyhrál třetí Vettel. Hamiltona odstavil problém s převodovkou.

Za osm let se na stupně vítězů v Singapuru dostalo jen 9 jezdců. Z toho dva nejsou v F1 (Webber, Glock). Mezi těch sedm patří: Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Button, Räikkönen a Ricciardo.

Za osm let se na stupně vítězů v Singapuru dostalo jen 9 jezdců. Z toho dva nejsou v F1 (Webber, Glock). Mezi těch sedm patří: Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Button, Räikkönen a Ricciardo.

Okruh v Marina Bay má nejvíce zatáček ze všech okruhů v kalendáři - 23.

Okruh v Marina Bay má nejvíce zatáček ze všech okruhů v kalendáři - 23.

Okruh má 5065 metrů. Na plný plyn se jede 49 %.

Okruh má 5065 metrů. Na plný plyn se jede 49 %.

Jezdec ztratí v průběhu závodu v průměru 3 kg své hmotnosti.

Jezdec ztratí v průběhu závodu v průměru 3 kg své hmotnosti.

Závody zde běžně trvají okolo dvou hodin, což je teoreticky i maximální možná délka závodu.

Závody zde běžně trvají okolo dvou hodin, což je teoreticky i maximální možná délka závodu.

Jezdec provede během závodu v průměru 4880 změn převodů.

Jezdec provede během závodu v průměru 4880 změn převodů.

V Singapuru se dvakrát podařilo jezdci získat grand slam - vyhrát kvalifikaci, závod, zajet nejrychlejší kolo a být ve vedení po všechny kola. V roce 2010 se to povedlo Alonso, v roce 2013 Vettelovi.
32,627 sekund... to je největší rozdíl mezi prvním a druhým jezdcem v cíli v GP Singapuru. Takový náskok měl v roce 2013 Vettel na Alonsa. Nejmenší rozdíl byl v roce 2010. Tenkrát vyhrál naopak Alonso, který měl náskok na Vettela jen 0,293 s.
Jen dvakrát se stalo, že by někdo získal v Singapuru pole position a nevyhrál závod. Stalo se tak v kontroverzním roce 2008, kdy Massa dojel 13. a v roce 2012, kdy pole position získal Hamilton, ale závod vyhrál třetí Vettel. Hamiltona odstavil problém s převodovkou.
Za osm let se na stupně vítězů v Singapuru dostalo jen 9 jezdců. Z toho dva nejsou v F1 (Webber, Glock). Mezi těch sedm patří: Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Button, Räikkönen a Ricciardo.
10
Fotogalerie

Zajímavá čísla o Grand Prix Singapuru

Několik zajímavých statistik o noční Velké ceně Singapuru, která se poprvé jela v roce 2008.

1.jpg
Nejvíce vítězství získal v Singapuru Vettel (4), následovaný Alonsem a Hamilton (oba po dvě). Nikdo jiný v Singapuru nevyhrál.
2.jpg
V Singapuru se dvakrát podařilo jezdci získat grand slam - vyhrát kvalifikaci, závod, zajet nejrychlejší kolo a být ve vedení po všechny kola. V roce 2010 se to povedlo Alonso, v roce 2013 Vettelovi.
3.jpg
32,627 sekund... to je největší rozdíl mezi prvním a druhým jezdcem v cíli v GP Singapuru. Takový náskok měl v roce 2013 Vettel na Alonsa. Nejmenší rozdíl byl v roce 2010. Tenkrát vyhrál naopak Alonso, který měl náskok na Vettela jen 0,293 s.
4.jpgJen dvakrát se stalo, že by někdo získal v Singapuru pole position a nevyhrál závod. Stalo se tak v kontroverzním roce 2008, kdy Massa dojel 13. a v roce 2012, kdy pole position získal Hamilton, ale závod vyhrál třetí Vettel. Hamiltona odstavil problém s převodovkou.
5.jpg
Za osm let se na stupně vítězů v Singapuru dostalo jen 9 jezdců. Z toho dva nejsou v F1 (Webber, Glock). Mezi těch sedm patří: Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Button, Räikkönen a Ricciardo.
6.jpg
Okruh v Marina Bay má nejvíce zatáček ze všech okruhů v kalendáři - 23.
7.jpg
Okruh má 5065 metrů. Na plný plyn se jede 49 %.
9.jpg
Jezdec ztratí v průběhu závodu v průměru 3 kg své hmotnosti.
10.PNG
Závody zde běžně trvají okolo dvou hodin, což je teoreticky i maximální možná délka závodu.
11.jpg
Jezdec provede během závodu v průměru 4880 změn převodů.

Foto: Getty Images / Clive Rose, Paul Gilham, Mark Thompson, Dan Istitene, Clive Rose

Doporučujeme

Články odjinud