Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Bryn Lennon

Foto: Getty Images / Bryn Lennon

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

 Foto: Getty Images / Mark Thompson

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Red Bull RB16B Foto: Red Bull Content Pool

Red Bull RB16B Foto: Red Bull Content Pool

 Foto: Getty Images / Clive Mason
 Foto: Getty Images / Mark Thompson
 Foto: Getty Images / Clive Mason
 Foto: Getty Images / Bryn Lennon
10
Fotogalerie

Trolling nebo tajná zbraň? Red Bull zasypal fotobanky snímky starého vozu.

Red Bull měl filmovací den. Fotografie nového vozu ale neuveřejnil.

V úterý testoval v Silverstonu Sergio Pérez. Red Bull v průběhu odpoledne uveřejnil velké množství fotografií. Přestože Mexičan jezdil ve voze z roku 2019, jednalo se samozřejmě o zajímavé materiály, protože to bylo poprvé, co Pérez jezdil ve voze mistrovské stáje z Milton Keynes.

O den později měl přijít filmovací den, ve kterém se měl po okruhu v Silverstonu prohánět nový vůz. K tomu skutečně došlo, ale kromě 100 km s RB16B usedli Albon a Verstappen opět také do vozu RB15 z roku 2019.

Následně Red Bull uveřejnil video a více než 70 fotografií. Nový vůz je zachycen na celkově 0 snímcích. Zkrátka nic...

Je možné, že jde zde strany Red Bullu o mediální taktiku, která má trochu znervóznit soupeře. Zejména Toto Wolff podobné hry hraje už roky, i když především svými prohlášeními. 

Druhou možností je, že Red Bull něco ukrývá. Zatím uveřejnil pouhé dva snímky RB16B, které toho ale až tak moc neukazují.

1.jpg3.jpg

Týmy sice neustále opakují, že jsou letos pravidla zmrazena a celý vývoj se v podstatě omezil na vyladění loňského vozu, ale reálně je to pravda jen z poloviny.

Zejména v zadní části vozu a podlahy došlo ke změnám, které mají velký dopad na aerodynamiku. Zjednodušeně řečeno týmy přišly o desetinu přítlaku. Velkou výhodu bude mít ten, komu se co nejdříve a co nejvíce podaří tyto ztráty smazat. 

Doporučujeme

Články odjinud