Formule 1 není jen motorsport, ale také byznys. Peníze, úsporná opatření, rozpočtové stropy… To vše je velmi častým tématem v zákulisí.
Ekonomicky se Mercedesu daří. Jeho roční obrat přesáhl 500 milionů liber Petr Kubala 16. dubna 2024 Mercedes
Toto Wolff je zase o něco bohatší. Na seznamu největších boháčů jsou i další jména z paddocku F1 Petr Kubala 3. dubna 2024 Peníze a byznys
Pondělník webu F1sport: Vlastník F1 usiluje o zakoupení seriálu MotoGP, zatímco Aston Martin se snaží získat Neweyho Jakub Knoll 1. dubna 2024 Red Bull Racing
Domenicali naznačil, že by po roce 2026 mohlo docházet k rotaci některých evropských závodů Jakub Knoll 1. března 2024 Stefano Domenicali
Nový žebříček mezd jezdců F1: Leclerc a Norris si díky novým smlouvám výrazně polepšili Jakub Knoll 1. března 2024 Peníze a byznys
Liberty Media je i nadále nejhodnotnějším sportovním impériem, píše Forbes Jakub Knoll 29. ledna 2024 Peníze a byznys
Desítka nejlépe placených pilotů F1 si letos dohromady vydělala přes 250 milonů dolarů, píše Forbes Jakub Knoll 3. prosince 2023 Max Verstappen
Daň za titul. Red Bull zaplatí FIA na vstupním poplatku 164,5 milionu korun Petr Kubala 29. listopadu 2023 FIA
Odměny od FOM za rok 2023: Red Bull by si měl přijít na 140 milionů dolarů Jakub Knoll 28. listopadu 2023 Peníze a byznys
Chybí mi byznys kolem F1, ale závody jako takové ne, říká Ecclestone Jakub Knoll 15. listopadu 2023 Bernie Ecclestone
Zakladatel Rich Energy, bývalého sponzora Haasu, se chystá koupit fotbalový Reading Jakub Knoll 13. října 2023 Sponzoři v F1
F1 na sociálních sítích slábne. Může za to dominance Verstappena? Jakub Knoll 2. října 2023 O formuli 1
Proč je F1 v Německu na ústupu? Podle Steinera za to mohou i placené TV přenosy Jakub Knoll 11. září 2023 Guenther Steiner
Bývalá marketingová manažerka žaluje Williams o 100 milionů dolarů Petr Kubala 14. srpna 2023 Williams