O sezóně 2016

O sezóně 2016

Kapitoly článku:


Využití jednotlivých částí pohonné jednotky

Tým Motor Jezdec ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Mercedes Lewis Hamilton 6 8 8 6 5 5
Mercedes Mercedes Nico Rosberg 5 5 5 5 4 4
Ferrari Ferrari Sebastian Vettel 6 6 6 5 5 5
Ferrari Ferrari Kimi Räikkönen 5 5 5 5 5 5
Williams Mercedes Felipe Massa 4 4 4 4 3 3
Williams Mercedes Valtteri Bottas 4 4 4 4 3 3
Red Bull TAG Heuer Daniel Ricciardo 5 5 5 5 4 4
Red Bull TAG Heuer Max Verstappen 5 5 5 5 4 5
Force India Mercedes Nico Hülkenberg 4 4 4 4 3 3
Force India Mercedes Sergio Pérez 4 4 4 4 3 3
Renault Renault Kevin Magnusen 5 5 5 5 5 5
Renault Renault Jolyon Palmer 5 5 5 5 4 5
Toro Rosso Ferrari 2015 Daniil Kvjat 5 4 4 4 4 4
Toro Rosso Ferrari 2015 Carlos Sainz 5 5 4 4 5 5
Sauber Ferrari Marcus Ericsson 5 6 4 4 4 4
Sauber Ferrari Felipe Nasr 5 5 5 4 4 4
McLaren Honda Fernando Alonso 8 9 9 7 7 7
McLaren Honda Jenson Button 6 6 6 6 6 6
Manor Mercedes Pascal Wehrlein 4 4 4 4 3 3
Manor Mercedes Esteban Ocon 4 4 4 4 3 3
Haas Ferrari Romain Grosjean 4 5 4 5 5 5
Haas Ferrari Esteban Gutiérrez 4 5 4 4 4 4

Aktualizace: Před GP Abú Dhabí (24. listopadu 2016)

Každý jezdec má k dispozici na sezónu 5 části pohonné jednotky. Při nasazení 6. části následuje penalizace odsunu o 10. míst pro závod, v němž byla tato část nasazena. Při nasazení další 6. části pak penalizace o 5 míst. Při nasazení první 7. části se vše opakuje. 

Zkratky: 

  • ICE: spalovací motor
  • TC: turbodmychadlo
  • MGU-K: motorgenerátor pro rekuperaci kinetické energie
  • MGU-H: motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie
  • ES: úložiště energie (baterie)
  • CE: elektronika pohonné jednotky

Doporučujeme

Články odjinud